środa, 6 kwietnia 2011

daj się ubrać

Tytuł dzisiejszego posta to zarazem nazwa konkursu organizowanego przez Gazetę Wyborczą i Fashion Week. Polegał on na pokazaniu tego co mamy w swojej szafie w jakiś ciekawy i niebanalny sposób. Zupełnym przypadkiem zobaczyłam ogłoszenie i w ostatniej chwili wysłałam zdjęcie no i udało się! Już w piątek będę miała okazję odebrać nagrodę w siedzibie Gazety Wyborczej w Łodzi, gdzie odbędą się właśnie warsztaty.


W kilkugodzinnym programie styliści Fashion Week opowiedzą o aktualnych trendach w modzie, poradzą, co warto mieć w szafie i jak kamuflować mankamenty sylwetki. Podczas część praktycznej, na którą zwycięzcy są zobowiązani przynieść swoje ubrania (poproszono nas o przyjście z walizkami w których będzie 5 zestawów przynajmniej, jeszcze nie wiem jak wszystko zmieszczę! ), styliści pomogą dobrać gustowne ich zestawienia, podpowiedzą co jest dobre a co raczej powinnyśmy wykluczyć

Postaram się zrobić dużo zdjęć, życzcie mi powodzenia ;)

I żeby nie było za smutno,dziś zdjęcia w dość prostym, ale bardzo uniwersalnym zestawieniu różu z granatem. Zdecydowanie sprawdził się przy 22 stopniowej temperaturze.

28 komentarzy:

  1. Mam ten sam wisiorek :) Gratuluję wygranej! A połączenie różu z granatem w Twoim wykonaniu wygląda ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie, szczególnie z marynarką mi się podoba. pudrowy + granat - jakoś nigdy o nich razem nie myślałam, a wyglądają super!

    i oczywiście gratuluję! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie! swietna marynara :) i gratuluję :)

    www.my-styleee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, koniecznie rób dużo zdjęć:D Piękna kopertówka..mm pudrowa pseudowężowa skóra;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie.Kopertówka jest świetna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo efektownie wygladasz, ta ciut za duza marynarka robi wrazenie!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. wwwwo, mega kobieco, like it!

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna spodniczka i marynarka , calosc na wielki plus!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna marynarka i wisiorek. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. paski, granat, fajna marynara, to musi wyglądać dobrze :))

    do tego masz śliczny wisiorek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo łady outif, oczywiście życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zestaw jest świetny, prosty ale z klimatem:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie nogi :))! Bardzo fajnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz świetnie, w marynarce się zakochałam - piękna:)

    ps. tak jak obiecałam daję znać co z decyzją o Fashion Week - będę na backstage'u "OFF'a" :) z pewnością jakoś się spotkamy:)

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo bardzo ładny zestaw! każdy element mi sie podoba! cudna marynarka! :)

    i oczywiście gratulacje!

    Pozdrawiam,
    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. idealne zastawienie :)) bardzo mi sie podoba~!
    follow??

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz świetnie !!!
    Naszyjnik uroczy, całośc rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam top w identyczne paski, który idealnie spełnia się również w roli spódniczki:)
    Swoją drogą prowadzisz bardzo fajny blog z interesującymi postami:) Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie:) (dopiero zaczynam)

    OdpowiedzUsuń
  19. stylowa kopertowka!!! : )

    http://jozefinafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniały zestaw :)
    dodaje do obserwowanych i zapraszam na mojego nowego bloga:
    http://mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com/
    Pozdrawiam Julka

    OdpowiedzUsuń
  21. OMG...U LOOK SO LOVELY....GORGEOUS HAIR....GREAT LOOKS...FAB BLOG
    KISSESSS
    GABRI

    HEYYY....I WANT TO LET U KNOW ABOUT MY FACEBOOK PAGE....
    WE ARE TRYING TO GET TOGETHER LOOKS FROM ALL OVER THE WORLD....WE HAVE LOOKS FROM ITALY,SPAIN AND ROMANIA FOR NOW...WHAT´S UP???THE POLAND BEAUTIES DONT DARE TO ENTER..???¿¿¿
    I NEED TO CREAT THE POLAN FOLDER TO ;):)
    IT´S A GOOD WAY TO MEET PEOPLE FROM ALL OVER THE WORLD...PROMOTE YOUR SITE,STYLE AND TOWN ....
    GUYS ARE ALOWED TO...BUT NO ONE DARES IT SEAMS :);)
    WHAT DO U SAY ??¿¿¿¿ R U IN???

    HERE IS THE LINK ;)

    http://www.facebook.com/pages/STYLETHE-CITY/195386193832937?ref=ts

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny ten duży pierścionek ;)

    OdpowiedzUsuń