sobota, 9 kwietnia 2011

warsztaty ze stylistami Fashion Week

Tak jak obiecałam, robię relacje z warsztatów ze stylistami Fashion Week - Irminą Kubiak, właściciel Fashion Philosophy Fashion Week Poland oraz Bernardem Saczukiem - Dyrektor Artystyczny OFF Out Of Schedule.
Niestety, nie zrobiłam żadnego zdjęcia bo aparat odmówił mi posłuszeństwa, ale jakieś można obejrzeć w internecie.

No i cóż. Nie zawiodłam się, wręcz przeciwnie! Dowiedziałam się między innymi, że brunetkom pasuje czarny i chabrowo - kobaltowy (szok, zawsze myślałam, że to blondynki powinny nosić te kolory), że pasek można nosić na kształt litery V co optycznie ukryje nam wielkie biodra i że przez farbowanie włosów można totalnie zmienić swoją "naturalną urodę do ubrań" i potem ciężko będzie nam cokolwiek dobrać.

Ku mojemu zdziwieniu, nikt z osób nie przygotował 5 stylizacji tak, jak nas proszono, a raczej przyniósł ubrania i czekał aż sami styliści mu coś dobiorą. Ja potraktowałam to trochę poważniej i wzięłam gotowe stylizacje. Zaskoczyło to i Panią Irminę i Bernarda, ale w jak najbardziej pozytywny sposób. Jeszcze nigdy nie usłyszałam tylu miłych słów na mój temat (" Pani nie potrzebuje stylisty", "Nie mamy co tu poprawiać, jest super" itd. ), zwłaszcza od tak obeznanych w tym temacie osób.

Co tu więcej dużo pisać, dziś w Gazecie Wyborczej pojawił się artykuł dotyczący tego wydarzenia. Jest mi ogromnie miło, że pojawiła się tam wzmianka o mnie i moim blogu (oczywiście przekręcone, koloryzowane słowa np. studiuję zarządzanie międzynarodowe a nie marketing ale co tam).


Zachęcam do przeczytania całego artykułu. ( gdyby nie było widać tu jest wersja internetowa : http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35153,9402342,Warsztaty_ze_stylistami__Jak_z_gruszki_zrobic_klepsydre.html )




Na koniec spotkania dostałam małe upominki. Myślałam, że kubek będzie standardowo z logo Gazety, a jednak jest na nim manekin, bardzo ciekawy i niespotykany :)                                                                                                 

Jak byłam ubrana na tą okazję pokażę Wam niebawem w następnym poście :)

10 komentarzy:

  1. gazety zawsze kłamą więc nie ma co sie przejmowac drobnymi błędami ;)

    A sweter...no tez go lubie.
    :P

    OdpowiedzUsuń
  2. co się dziwić że Cię chwalili
    jesteś super

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się nie mogę doczekać następnego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super - na pewno to fajne doświadczenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe!świetny blog

    zapraszam w odwiedziny:
    http://thefashionreflections.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne doświadczenie, zazdroszcze :))

    pozdrawiam, zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na kolejnego posta i gratuluję! i troszkę zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodajemy do obserwowanych?:D
    Bardzo mi się podoba u Ciebie:)
    kubeczek świetny -art :D

    OdpowiedzUsuń
  9. też byłem na tych warsztatach. :)
    zdecydowanie byłaś najlepiej przygotowana i wg mnie w czołówce najlepiej ubranych osób , które się tam zjawiły. :))
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń