środa, 11 maja 2011

backstage Fashion Week Poland

Tak jak Wam obiecałam, robię specjalną fotorelację z Fashion Week, ale od strony "kuchni" i tego czego na pokazach nie mogliście zobaczyć. Enjoy! :)

budowa oświetlenia, wtorek

 wtorek, pierwsze próby


wizaż

wizaż

pizza dla wygłodniałych i ja nadzorujaca jej ilość ;)

restauracja Satyna dla gości

pokaz, widok na wyjście modeli z góry 

ostatnie próby, w tle Małgosia Kożuchowska

próba generalna ZŁOTEJ NIKTKI ( w tle Diane Pernet dyskutująca nad kolekcją)

próba generalna ZŁOTEJ NIKTKI ciąg dalszy

Trochę więcej czasu chciałabym poświęcić próbie Łukasza Jamioła! Jeżeli myślicie, że jego pokaz był ćwiczony raz czy dwa to jesteście w błędzie - każdy szczegół był dopracowany, a sam projektant co chwilę coś poprawiał, ulepszał i zmieniał :)

tutaj my bestfriends na chilloucie przy dekoracjach Jemioła

boskie krzesło, które w sumie nie jest krzesłem, prosto z próby pokazu

bardzo wnikliwe przyglądanie się modelkom przez Łukasza J.



takie a nie inne rozstaienie modelek było ustalane i zmieniane kilka razy

hahah Łukasz Jemioł jest moim faworytem! Na próbie stwierdził, że on się nie ukłoni na koniec a usiądzie na jednej ze swoich, jak to podkreślał specjalnie zakupionych na pokaz drabinek. Dopiero reżyserka Kasia przekonała go do ukłonu na koniec ;)

Paprocki i Brzozowski na backstagu przed swoim pokazem. W tle też widać pomagającą  AlicePoint :)

prowadząca Złotą Nitkę - Małgosia Kożuchowska
po jednym z pokazów udało mi złapać i poznać wychodzącą na backstage Dorotę Wróblewską! Prze fantastyczna kobieta! Było mi bardzo miło :)

5 komentarzy:

  1. na backstage'u Alei było pewnie bardzo dużo stresu, prawda?:) ale tez z pewnością była to wielka przyjemność. Ja pracowałam przy OFF'ie i było bardzo sympatycznie;)

    Co do Jemioła pokaz był fantastyczny:) chociaż jeśli chodzi o kolekcje moim numerem 1 było BOHOBOCO:)

    pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. ułaaa. chciałam tam być
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę poznania tylu fajnych ludzi, ale muszę stwierdzić, że Twoje bestfriends przy Twojej urodzie, wyglądają strasznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę takiej pracy, też bym chciała się czymś takim zajmować, ale nie wiem, jak do tego dotrzeć. Masz śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety osobiście nie było mi dane zobaczyć fashion weeku, ale pokaz jemioła oglądałam nawet dwa razy w internecie, bo zrobił na mnie tak duże wrażenie. Cały performence był świetny i dopracowany. Świetnie mi się go oglądało i cieszy mnie że polscy projektanci wnosza w końcu trochę świeżości do swych pokazów, jak np. Karl Lagerfeld i dom Channel.
    Hmm zazdroszczę, że mogłaś tam być, zdradzisz mnie jak to się stało?

    OdpowiedzUsuń