niedziela, 15 maja 2011

koronka

Nareszcie znalazlam idealną koronkową bluzkę! Jest dłuższa, może służyć jako tunika, ma ładne wcięcie przy biuście i co ważniejsza, pasuje mi niemal do wszystkiego. Kolejnym nowym nabytkiem jest beżowy torbo-plecak. Pokochałam go od razu, już niedługo pokażę Wam jego nową odsłonę - z przeciągniętą chustką do okoła (patent od przyjaciółki). Tym razem śpieszyłam się na największy chillax życia (chill + relax = chillax :D) a przy okazji też koncert Afromental i nie zdążyłam tego wypróbować.
 Było dość późno więc kolory odbiegają od rzeczywistości ;)

PS czy Wam tak jak mi ten nieszczęsny blogspot pousuwał posty i komenatrze? ugh.





23 komentarze:

  1. skad buty?;p

    www.my-styleee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oryginalne buty :) fajny set :)


    www.made-vogue.blogspot.com
    nowy post. zapraszam. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny set!
    rewelacyjne szorty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne szorty i bluzka! piekne masz wlosy!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie to szczęście ,że wynal;azłam Twojego bloga, zdecydowanie bede tu częściej :) doskonałe poczucie stylu !

    http://le-mademoiselle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz! podoba mi się zestawienie kolorów i te buty...<3 mogłabyś napisać skąd pochodzą?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny, buty są z Reserved ale kupiłam je już dość dawno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, wszystko mi się tu podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pure beauty! perfect outfit, love your shirt and shoes. :) best regards from finland!

    OdpowiedzUsuń
  10. No, no, super dziewczęcy set! Śliczne buty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz. Bardzo mi się podoba spódnica. Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Super!
    u mnie na blogu do wygrania STYLOWE BUTKI, zapraszam
    misscferreira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne buty, takie śliczne oraz torebka w moim ulubionym kolorze ;**
    +
    ZMIANA ADRESU BLOGA : www.polishstylish.blogspot.com --> www.dominicris.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi sie caly outfit, a najbardziej spodniczko-spodnie ! dzieki nim calosc wyglada tak subtelnie i dziewczeco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, świetnie wyglądasz. Wszystko super ze sobą współgra!

    OdpowiedzUsuń