wtorek, 28 grudnia 2010

ladies night

Uwielbiam takie noce jak poprzednia. Ja i moje najlepsze przyjaciółki, dobre wino, świece, dużo jedzenia i Bridget Jones w tle, rozmowy o głupotach do 4 nad ranem i pobudka o 11 <3 Rano, piękna i słoneczna pogoda, jakiej dawno w Łodzi nie było, zdecydowanie zmotywowała nas do zrobienia kilku zdjęć na bloga.
Różowa marynarka, którą możecie oglądać, jest jedną z moich ulubionych rzeczy w szafie. Słyszy się wiele o tym kolorze - różowy jest fruziowy, różowy jest idealny do białych kozaczków, dziewczyny w różowym są zazwyczaj "puste" itd. Wystraczy znaleźć tylko jakiś umiar, dobrać coś do tego i kolor ten nabiera nowego znaczenia. Dziś postawiłam na łańcuchy,  z którymi zawsze są jakieś problemy. A to się poplączą, a to się zwiną a mimo to je uwielbiam!







41 komentarzy:

  1. Jak Ty ślicznie wyglądasz! Uwielbiam takie połączenia. Torba, marynarka,rajstopki- nieziemskie! Pięknie, po prostu pięknie.

    Zapraszam na swojego bloga www.emmciastyle.blogspot.com - 3 nowe posty!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha. ja właśnie wieszałam psy na różowym u nie na blogu. hm. właściwie zależy w jakiej formie i jak go dozujemy. choć dla mnie to i tak samo zło. aczkolwiek twój pudrowy wygląda całkiem całkiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobiece wieczory są fantastyczne. :)


    PS. świetnie Ci w różu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna jesteś. *.*
    naszyjnik trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzisiaj też na różowo, delikatnie.
    Ślicznie wyglądasz, masz fantastyczne włosy i torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. marynarka!!!:D śliczna jest;D

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurde, ale nice blog ;)
    aż dodam do obserwowanych. mam podobne łancuchy, moze troche bardziej zróżnicowane kolorystycznie. ogolnie ładny styl masz, i ciekawe notki ;)
    pzdr, bede wbijac czesciej!


    http://dontcareaboutfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. marynarka sama w sobie swietna ale zestawiona z czerniai tym naszyjnikiem prezentuje sie bardzo szykownie

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetny styl, z przyjemnością cię poobserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for the comment darling , Now I have discovered your blog ! Following x

    OdpowiedzUsuń
  11. love these pics! and that outfit is awesome! if you like vintage clothing please come and check us out!

    www.avintagelovestory.com
    www.lalalandvintageclothing.com

    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Really cool, I'm in love with the blazer!!
    xx

    www.ohmyvogue.com

    OdpowiedzUsuń
  13. You are really gorgeous!
    Love your hair :)

    Thank you so much for the comment!
    I'm following you!

    xx
    Marc

    http://vicissitudinilombarde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam wrażenie że już ten "zestaw", marynarki, wzorzystych rajstop i kapelusza gdzieś widziałam. Stereotypów nie popieram, można chodzić na różowo od stóp do głów i wykładać na studiach :) w Katowicach jedna to już udowodniła. ps. u mnie to taki żart rozumiem xd na zdjęciu to pies i wyżej o tym pisałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. super cute! i love it! :)

    natalieoffduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, bardzo fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  17. love the bag and the tights!!
    thanks for your comment.

    http://girlwiththeblackarm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for your comment!

    Your blazer is so lovely! It's such a beautiful color. Very nice outfit.

    OdpowiedzUsuń
  19. I Ty również, zakochałam się w tym zestawie!
    Mam takie same rajstopy. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. So cute! Love your jacket.....:)

    OdpowiedzUsuń
  21. love this! great blazer :)

    http://commonsenseandstilettos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. róż pasuje Ci jak skandaliczne stroje dla Lady Gagi czyli genialnie! i wogóle całość jest naprawdę świetna

    OdpowiedzUsuń
  23. moje ulubione połączenie styli ;) pudrowa marynarka z twardymi czarnymi rzeczami, super!
    co do wieczorów, takie są najlepsze. ulubiona komedia,wino,przyjaciółka!

    http://shavil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. That look is awesome! I'm in love with your tights!!! <3

    Just discovered your blog, thanks for visiting mine!

    Following! :)

    http://myfashioninsider.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna różowa marynarka ! sama mam podobną po mamie ;)) zapraszam do mnie http://ciachowykufer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks for visiting my blog! Love your tights and hat... Happy New Year :)

    OdpowiedzUsuń
  27. love your hair and your blazer! happy new year! http://missbeatrix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie,co tu dużo pisać !!!! zapraszam do mnie! marykate :)

    OdpowiedzUsuń
  29. dziękuję za tak miły komentarz!
    Bardzo fajny outfit i świetna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo podoba mi sie Twoj blog i styl!
    OBSERWUJE ! :)

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. I love the pink blazer!
    &Thanks for your lovely comment!

    OdpowiedzUsuń